Home » Detalii privind rezervarile

Detalii privind rezervarile

Comandand din timp veti avea posibilitatea sa alegeti
oferta pe care o doriti si nu pe cea care o mai gasiti.

Stite-ul www.meridian-travel.ro este administrat de
Agentia de turism MERIDIAN TRAVEL cu sediul in Targu Mures, membra a
Asociatiei Nationale a Agentiilor de Turism ( ANAT ).

Posibilitatile de rezervare:

- Online (click pe link-ul ,,Rezerva acum'' situat pe pagina unitatii alese)
- E-mail la adresele:
office@meridian-travel.ro  sau  rezervari@meridian-travel.ro
- Telefonic : 0365 401521, 0771 653450

Va puteti adresa agentiei pentru detalii sau neclaritati
aparute cu privire la ofertele expuse pe site.

NOTA : rezervarea dvs. poate deveni ferma numai in momentul achitarii cel putin a unui avans.

Verificarea disponibilitatii locurilor se va face in ziua in care doriti sa achitati avansul.

Procedura de rezervare ferma :

- alegeti ofera dorita din ofertele expuse pe site-urile noastre (www.meridian-travel.ro , www.descriere.ro )
- completati formularul gasit pe pagina ofertei alese ( Rezerva acum ) si trimiteti solicitarea de rezervare
- veti primi un raspuns de la noi care va contine toate informatiile necesare privind solicitarea dvs. ( calculul final, modalitatea de plata, solicitarea comunicarii datelor pesonale necesare realizarii rezervarii si intocmirii facturii proforme )
In functie de oferta aleasa si de timpul ramas pana la data inceperii vacantei rezervate, veti putea opta pentru plata in 2 rate ( avansul in ziua rezervarii ferme iar diferenta pana cel tarziu cu 20 zile inainte de inceperea vacantei ) sau plata integrala ( cand efectuati rezervarea cu mai putin de 20 zile inainde de inceperea sejurului solicitat )
- daca veti dori ca aceasta solicitare de rezervare sa devina ferma, ne trimiteti datele solicitate, iar noi, in cel mai scurt timp, o sa va trimitem factura proforma
- achitati factura in termenul scadent specificat ( in aceasi zi ) si ne confirmati plata ( prin fax 0365 401521 ) sau pe e-mail scanat )iar rezervarea dvs. devine ferma
- plata se poate face cash ( la sediul agentiei din Tirgu Mures ), de la oficiul postal sau de la orice banca mentionand datele noastre bancare din factura proforma
- veti primi de la noi actele necesare sejurului, fie in format electronic, cand dvs. le puteti printa, fie cu un curier rapid ( pt. turistii care solicita expres aceasta modalitate de trimitere a actelor )

Datele de identificare :

            Societatea : SC MERIDIAN TRAVEL SRL
            Sediul Social : Tg.Mures, B-dul 1848, nr. 37
            Sediu agentie : Tg.Mures, Str. Piata Trandafirilor, nr 57
            J 26 / 1660 / 2003 ; CUI 15991122
            Banca : BRD Targu Mures
            Cont : RO91BRDE270SV99500202700
            Telefon 0365 401521, 0771 653450
            E-mail : office@meridian-travel.ro
                      rezervari@meridian-travel.ro


COMPORTAMENT IN CAZ DE DAUNA

Anularea calatoriei (STORNO - inainte de inceperea sejurului):

Polita poate fi eliberata numai daca in momentul deschiderii unui dosar de dauna sunt respectate conditiile de plata conform contract si au fost achitate toate facturile pentru pachetul rezervat.
Turistul are obligativitatea de a anunta incidentul in termen de maxim 48 ore, respectiv 2 zile lucratoare, de la data primei aparitii a evenimentului asigurat. Anularea trebuie anuntata, atat la agentia de la care a achizitionat pachetul cat si la asigurator in scris pe fax / mail sau pe numerele de urgenta pentru a putea fi demarate procedurile de anulare cu urmatoarele precizari: numele persoanelor asigurate / nr. Polita / o scurta descriere a evenimentului / Touroperatorul de la care s-a achizitionat pachetul turistic). 
Orice dauna produsa trebuie justificata in baza documentelor originale. Documentele atasate dosarului de dauna sunt: documente privind rezervarea serviciilor turistice (confirmarea rezervarii, contractul de prestari servicii turistice cu turistul, voucher, bilete de avion, factura initiala insotita de dovada platii, factura de storno la factura initiala si factura cu totalul penalizarilor aplicate la momentul anularii) + documente privind anularea serviciilor turistice  de la furnizorul final de servicii si linia aeriana + documentele justificative ale motivului anularii calatoriei + polita de asigurare + formularul de dauna completat de catre turist (care il va primi de la asigurator in urma anuntului cazului de dauna)

Asigurare Medicala (pe durata calatoriei):

In cazul in care un turist care detine o polita de asigurari medicala valabila, se afla in strainatate in intervalul de valabilitate al politei si  are un incident, va suna la numarul de urgenta  al firmei de asigurari afisat pe polita pentru a anunta cazul si pentru a fi ajutat cu informatii (care este  cea mai apropiata clinica specializata, cel mai apropiat furnizor de servicii de care turistul are nevoie - avocat , translator, service sau rent a car in cazul produsului Auto Assistance, aeroambulanta, etc).
In cazul in care turistul are nevoie de serviciile unei clinici medicale fie se va adresa personal celei mai apropiate unitati medicale, fie va fi directionat de operatorul din call center catre cea mai apropiata clinica.
In situatia in care este inconstient sau in stare de soc, va anunta centrala de urgenta, el sau un membru al familiei imediat ce acest lucru este posibil. Este necesar sa fie anuntata centrala de urgenta pentru a se putea  monitoriza cazul atat din punct de vedere al calitatii serviciilor oferite pentru ca starea de sanatate sa nu se inrautateasca cat si a evolutiei cazului.
Firma de asigurari preia costurile medicale de la orice clinica publica sau privata, decontarea acestor costuri se poate face atat direct de catre asigurator unitatii  medicale, cat si  ulterior, turistului, pe baza documentelor depuse la dosarul de dauna. Turistul poate opta pentru o varianta sau alta. In cazul sumelor mici, recomandam, daca acest lucru este posibil, sa se efectueze plata de catre turist si ulterior sa se recupereze banii de la firma de asigurari. Procedura este aceeasi indiferent de tara. In cazul in care plata serviciilor medicale a fost facuta de turist, la intoarcerea in tara, se va adresa departamentului de dauna al firmei de asigurari in scris cu o scurta descriere a evenimentului. Va primi un raspuns pe email  in care i se va transmite formularul de dauna corespunzator cazului prezentat si  i se vor comunica ce documentele trebuiesc expediate in vederea deschiderii dosarului de dauna.